sociale media en whatsapp/snapchat/…

Beste ouders

Verschillende leerlingen van L5 en L6 hebben al een GSM.

De laatste dagen zijn er onderling verschillende berichten verstuurd in verschillende groepen die NIET OK zijn!

Dit zijn dingen die buiten de school gebeuren, maar waarvan we op school last hebben!

Mogen we vragen om regelmatig samen met je kind de GSM te controleren en hun te wijzen op foutief gedrag en dit gedrag ook te corrigeren.

Bedankt voor jullie medewerking.