zakgeld carnaval

De leerlingen van de lagere school krijgen allemaal een consumptiebon om na de carnavalstoet iets te drinken in de Bempt.

Ze mogen eventueel nog een extra centje meebrengen om nog iets extra aan te kopen….

De kleuters krijgen op school ook een drankje. Zij hebben dus zeker geen zakgeld nodig.